http://www.armyshop.cz - Nabízí polštáře tvaru čtverce a obdélníku v 95 klasickém a pouštním.
http://www.armyshop-praha.cz - Armyshop z ulice Hybernská v Praze. Vyzkoušeno, spokojenost.
http://www.militaryrange.com - Vyzkoušeno, spokojenost.
http://www.armymarket.cz - Morris. Každý tam někdy musíme.
http://www.actionshop.cz - Kuličky ICS za příjemnou cenu.
http://www.army-airsoft.cz - Kromě obvyklého sortimentu vedou pár věcí, které jinde nemají.
http://www.rvcklement.cz - Ač ceny nejsou zrovna příznivé, najdou se libůstky, za které si člověk zaplatí rád, protože jinak nejdou sehnat. Občas pořádají slevové akce.
http://earmyshop.cz - Eshop vojenského výprodeje, který má kromě kamenných prodejen několik týmů, které cestují po republice. Vždy se v nějakém městě zastaví a uspořádají výprodej. Nabízí převážně vojenské originály. Sortiment na výprodeji a na eshopu se liší! Proto doporučuji nezkoušecí věci kupovat elektronicky a zkoušecí osobně na výprodeji. Prodávají také různé technické vybavení a nářadí.
http://www.kerberostactical.cz - Obchodu si vážím zejména kvůli široké nabídce zboží od Helikonu. Mají například věci v jungle green, UTP v ripu a UTP velikosti S. Ochotný přístup. Neúčtují poštovné a výše cen je obvyklá.
http://www.army-surplus.cz - Zde prodávají skvělý německý šátek a SportWash v různých litrážích za dobrou cenu.
http://shop.czub.cz - Eshop České zbrojovky. Načítá se pomalu. Milovník konkrétního modelu zbraně zde najde trička s jejich logy a to v příjemné gramáži a odolném provedení od fy Adler. V prodeji je dokonce promo mikina s P-07 DUTY. Nebudu zde popisovat, jak jsem se dozvěděla o její existenci, protože to je docela ironie. Nicméně stačí obeslat příslušné kontakty a člověk ji může mít. Fajn jsou plastová pouzdra pro krátké zbraně řady CZ, která poskytují jejich funkční a zároveň zabezpečené nošení.
Podle mého názoru by Zbrojovka mohla z eshopu vytřískat víc. Hodily by se detailnější, či v některých případech vůbec nějaké popisy zboží, doplnění chybějících fotografií produktů a lepší uchopení marketingu.
Když se jednou za uherský rok koná den otevřených dveří v závodě a kolem se to jen hemží potenciálními zákazníky, firma pálí do vlastních řad, když v podnikové prodejně nechá zavřeno. Nabízet nedostatkový plakát příchozím je dobré, ale proč jen se dvěma modely? Vzhledem k tak široké řadě zbraní bych, coby fanoušek Zbrojovky, stála o bohatší nabídku. Jsem ochotna za ni zaplatit, ale ani to není možné, protože plakáty jsou těžce nedostatkové, k mání velmi nahodile. Což je dost škoda.